torstai 30. syyskuuta 2010

Mistä on Viiru tehty?

Vaarallinen, vauhdikas, valoisa, vallaton, vastustamaton, vilkas, villi, viaton, viisas, värikäs – tätä on Viiru.

Viisas: oppii hurjan nopeasti ja, kun se loksahtaa niin sen se osaa! Viiru käyttäytyy niin ihanasti lenkeillä ja olipa hauskaa kun roskien tyhjentäjä tuli ihan kadulla sanomaan, että on se magee. :-) kyljelleen meno on edistynyt myös huimaa vauhtia, ja tarjoaakin temppua todella helpolla (tosin vain oikealle kyljelle).

Vaarallinen: Heh, pakko kertoa! Oltiin Viirun kanssa ekoilla lenkeillä täällä Turussa, kun kadulla kävellessä iso mies yhtäkkiä hyppäsi ilmaan säikähtäen, kun huomasi viirun. Hän katsoi minua naurahtaen, ikään kuin huvittuneena omasta reaktiostaan. Pari metriä eteen päin niin taas sama reaktio!! Tilanne oli niin koominen, kun tajusin miehen pelkäävän 4-5kk vanhaa vaarallista viirua. :D

Villi ja viaton: Pieni paholainen viipulassa asuu vaikka samaan aikaan onkin niin viattoman näköinen. Pari kertaa olen yllättänyt tekemästä pahoja, niin reaktio on tosi huvittava. Pentu ei vielä kertaakaan ole mennyt paniikkiin, vaan enemmänkin katsoo mua syvälle suurilla silmillään etten mä sitä rikkonut.

Värikäs: Väritykseltään ehkei mutta luonteen puolesta todellakin!

Vastustamaton: olen niin lellinyt sen piloille, kun on vaan niin ihana :) <3



Kuvat: Karoliina Myllyoja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti